יום חמישי, 13 בינואר 2022

יום חמישי+שישי (13+14.1.22) לא ברור מה קרה לבלוג

 בוקר טוב לכולן.ם 👩

יום חמישי ה13.1 הינו יום ברווזי הגומי! בטחה שיש לכן.ם לפחות ברווז אחד בבית.. רוצים לקרוא עוד? לחצו כאן

יום שישי ה14.1 הינו יום העפיפון הבינלאומי! הם יפים, צבעוניים, מרפרפים באוויר, מעופפים וממלאים את השמיים בשמחה.. רוצים לקרוא עוד על העפיפונים? לחצו כאן

לא יודעת מה קרה לבלוג בחמישי אבל מצרפת את המשימות של חמישי ואני מוסיפה משימה בשפה לתרגול בסופש.

אני שמחה לבשר שבשל ההנחיות החדשות הבידוד שלי קוצר לשבוע ואני חוזרת כבר ביום ראשון לבית הספר! (או ביום שני, עדיין לא הבנתי לגמרי באיזה יום אני משוחררת.. 😀)

שיהיה לכולנו סופש חמים ונעים,

מקווה להתראות ביום ראשון/שני. 💛💛

שירן

שיעור/שעה

מה עושים?

מתמטיקה

                  לחצו כאן למשימה

אנגלית

לחצו כאן למשימה 

הפסקה

שפה

                  לחצו כאן למשימה

לחצו כאן למשימה 

 

שבת שלום!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום חמישי+שישי (13+14.1.22) לא ברור מה קרה לבלוג

 בוקר טוב לכולן.ם 👩 יום חמישי ה13.1 הינו יום ברווזי הגומי! בטחה שיש לכן.ם לפחות ברווז אחד בבית.. רוצים לקרוא עוד?  לחצו כאן יום שישי ה14.1 ...